Puntuit.nl is sinds 17-11-2014 vernieuwd. Je bekijkt nu de oude site. Ga naar de nieuwe site.
 

Greetzz

>> 06-06-2012 | 09:42 | Puntuitredactie <<
323
Facebook Twitter

Bij Greetzz kun je een boodschap achterlaten voor mensen die je kent en die deze site ook bezoeken. Ff de groeten doen of oproepjes plaatsen. Het mag allemaal.

Let wel op een paar dingen:

- Plaats geen klachten over Puntuit bij Greetzz, maar stuur deze naar info@puntuit.nl.

- Kijk uit met het plaatsen van je persoonlijke info bij Greetzz. Het plaatsen van je e-mailadres kan zorgen voor vervelende spam. Geef je naam, adres en dergelijke niet zomaar door aan onbekenden.

- De redactie van Puntuit is niet verantwoordelijk voor ongewenste mail of ander contact dat ontstaat als gevolg van de door jou geplaatste informatie bij Greetzz.

 
reacties
323 reacties vorige  3 van 17  volgende

meisje
10 okt 2013 - 18:05
Quote
Het is weer het ziek-word-seizoen... kben al heel de week verkouden :( Meer mensen die er last van hebben??
ikke
8 okt 2013 - 15:12
Quote
Annelies, ik weet wat dat is. Toen ik facebook aanmaakte en vrienden zocht kon ik bij mijn contacten van mijn mail mensen aanklikken met wie ik vrienden wou worden. En vervolgens kreeg diegene een mailtje of melding. Dus niets bijzonders
Annelies
7 okt 2013 - 20:40
Quote
Ja, ik ben er achter gekomen dat diegene mn mailadres wel heeft dus dat klopt wel
Maar dat wist ik even niet meer omdat het al best lang geleden is dat ik haar tegenkwam.

Ik sta nu dus gewoon nog bij haar contactpersonen op haar mail denk ik...En het zou natuurlijk kunnen dat ze een facebook account heeft aangemaakt en dat ze al haar contactpersonen (want dat kan in één keer toch?!) een vriendschapsverzoek heeft verstuurd, zodat ik ook een mailtje heb gehad...
Zoiets denk ik tenminste=)
judy
7 okt 2013 - 16:05
Quote
Annelies schreef
Ik heb een vraagje...
Ik kreeg een poos geleden een mail van iemand van facebook dat diegene me uitnodigde om lid te worden van facebook, en foto's met me te delen, enz.

Weet iemand hoe dit kan als ik niet eens facebook heb en diegene mijn mailadres denk ik ook niet heeft?


ik herken dat.. ik krijg ook wel eens zulke mailtjes. dat doet facebook volgens mij zelf?? tenminste zoiets heb ik wel eens gehoord. kende je die persoon?
Annelies
7 okt 2013 - 15:03
Quote
Ik heb een vraagje...
Ik kreeg een poos geleden een mail van iemand van facebook dat diegene me uitnodigde om lid te worden van facebook, en foto's met me te delen, enz.

Weet iemand hoe dit kan als ik niet eens facebook heb en diegene mijn mailadres denk ik ook niet heeft?
Hanneke
4 okt 2013 - 15:48
Quote
anoniem schreef
Denise schreef
mensen, willen jullie alsjeblieft deze petitie ondertekenen? Dat is om de reclame van Second Love (site die voor het vreemdgaan is) niet meer wordt uitgezonden/gepubliceerd. Hartelijk dank!
Ik wil wel, maar welke petitie?


Ik denk deze
http://petities.nl/petitie/second--no
anoniem
3 okt 2013 - 06:55
Quote
Denise schreef
mensen, willen jullie alsjeblieft deze petitie ondertekenen? Dat is om de reclame van Second Love (site die voor het vreemdgaan is) niet meer wordt uitgezonden/gepubliceerd. Hartelijk dank!
Ik wil wel, maar welke petitie?
Denise
2 okt 2013 - 17:19
Quote
mensen, willen jullie alsjeblieft deze petitie ondertekenen? Dat is om de reclame van Second Love (site die voor het vreemdgaan is) niet meer wordt uitgezonden/gepubliceerd. Hartelijk dank!
janske
27 sep 2013 - 17:59
Quote
haha tis hier idd supersaai
ik
16 sep 2013 - 13:24
Quote
Menoniea schreef
Er is niet veel actie op deze site meer, dat merken jullie vast ook. Als niemand meer reageert op artikelen, fora, etc. zal er ook niemand terug reageren, dus blijft het stil en wordt het saai. Tijd voor wat vernieuwing, motivatie, gezelligheid? Kom op mensen!


Inderdaad, dat had ik ook al bedacht!
Menoniea
11 sep 2013 - 17:42
Quote
Er is niet veel actie op deze site meer, dat merken jullie vast ook. Als niemand meer reageert op artikelen, fora, etc. zal er ook niemand terug reageren, dus blijft het stil en wordt het saai. Tijd voor wat vernieuwing, motivatie, gezelligheid? Kom op mensen!
♥♥
30 aug 2013 - 10:29
Quote
nummer 17 is ....
nummer 20.....
nummer 21.....
Janneke
29 aug 2013 - 15:41
Quote
ik schreef
Janneke schreef
Hallo,
Ik maak ook de zomerpuzzel en ik kan nummer 17 ook niet vinden! Nummer 20 vond ik op blz 162.
Is er iemand die 17 wel heeft kunnen vinden?
Groetjes


Wij dachten op bladzijde 138, maar dat wisten we ook niet zeker

Neej, ik zoek 17 ook al, maar heb jij 23?
ik
29 aug 2013 - 13:01
Quote
Janneke schreef
Hallo,
Ik maak ook de zomerpuzzel en ik kan nummer 17 ook niet vinden! Nummer 20 vond ik op blz 162.
Is er iemand die 17 wel heeft kunnen vinden?
Groetjes


Neej, ik zoek 17 ook al, maar heb jij 23?
Janneke
27 aug 2013 - 21:38
Quote
Hallo,
Ik maak ook de zomerpuzzel en ik kan nummer 17 ook niet vinden! Nummer 20 vond ik op blz 162.
Is er iemand die 17 wel heeft kunnen vinden?
Groetjes
Hanneke
27 aug 2013 - 18:22
Quote
Hallo!

Zijn er nog mensen die de gezinsgids zomerpuzzel maken!
Ik heb ze bijna allemaal behalve nummer 17 en 20.
Wie wil mij helpen?

Groetjes
Sjakie
13 aug 2013 - 15:59
Quote
de krant wordt almaar duurder, de krant wordt almaar dunner.. puntuit komt 3 x in de week en dan ook ongeveer 3x in de week een foto en dat was dan de puntuit weer.. voor de rest van de week op de puntuitpagina nutteloze reclames die ook echt wel op een andere bladzijde passen.. plak er gewoon een pagina bij aan zodat én reclame én puntuit getoond kan worden!! niet normaal meer wat je betaalt voor zo'n dunne krant!!!
EEF
10 jul 2013 - 07:21
Quote
Ben of ken jij de jongen die nog geen vakantie heeft voor deze zomer, en eigenlijk wel graag zou willen? Dat kan! Je kan mee naar Scheidgen 2 (3 - 10 augustus) in Luxemburg! Naast de 5 jongens die al meegaan, zoeken we nog minimaal 5 jongens. Het beloofd een heel gevarieerde vakantie te worden, met ook speciale jongensdingen! We zitten een schitterende, bergachtige omgeving waar veel te doen is. Dat klinkt toch heel goed? Ga naar http://www.jbgg.nl/vakantie/vakantie-zoeken/reis/scheidgen-9946.html en geef jezelf op! Hopelijk tot in Scheidgen!
Meisje
4 jun 2013 - 18:12
Quote
Teken deze petitie voor het behoud van godsdienstig en humanistisch vormingsonderwijs (GVO en HVO) op openbare basisscholen!
http://www.petities24.com/behoud_van_gvo_en_hvo
koninginfan
30 apr 2013 - 15:35
Quote
Jammer dat de site niet geupdate word. Morgen meer?

323 reacties vorige  3 van 17  volgende
reageer