Puntuit.nl is sinds 17-11-2014 vernieuwd. Je bekijkt nu de oude site. Ga naar de nieuwe site.
 

Greetzz

>> 06-06-2012 | 09:42 | Puntuitredactie <<
323
Facebook Twitter

Bij Greetzz kun je een boodschap achterlaten voor mensen die je kent en die deze site ook bezoeken. Ff de groeten doen of oproepjes plaatsen. Het mag allemaal.

Let wel op een paar dingen:

- Plaats geen klachten over Puntuit bij Greetzz, maar stuur deze naar info@puntuit.nl.

- Kijk uit met het plaatsen van je persoonlijke info bij Greetzz. Het plaatsen van je e-mailadres kan zorgen voor vervelende spam. Geef je naam, adres en dergelijke niet zomaar door aan onbekenden.

- De redactie van Puntuit is niet verantwoordelijk voor ongewenste mail of ander contact dat ontstaat als gevolg van de door jou geplaatste informatie bij Greetzz.

 
reacties
323 reacties vorige  2 van 17  volgende

Mij
1 feb 2014 - 17:07
Quote
Henriëtte Jongsma schreef
leuk bedacht

Jan van Rijswijk schreef
Iedereen heeft wel een persoonlijke wens voor Willem-Allexander en Maxima als nieuwe koningin. Laat nu uw persoonlijke wens achter op www.succeswillem.nl . (Gemaakt door een paar Hoornbeeck studenten)


Hi.. Hij doet het helaas niet.. Zegt 'ie: Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Greetzz
Hanna
10 dec 2013 - 20:14
Quote
@aartwillem
Hoihoi, ben je nog wel 'ns op puntuit . Jij had weleens op het forum vertelt dat je bij Bartiméus werkte tog? Ik loop daar nu stage, het eerste halfjaar van dit schooljaar. Ik vroeg me zomaar af, op welke groep/dac je dan eigenlijk werkte . groetjes..
Grappig
9 dec 2013 - 12:08
Quote
Arme Hanneke :( Misschien kun je een mailadres aanmaken voor je zusje?
Hanneke
9 dec 2013 - 09:29
Quote
Mensen, vooral niet mailen, zie de mail van menonie. Mijn zusje dacht dat het leuk was om met mensen te mailen en daarvoor gebruikt ze mijn mailadres. :-S Vind ik niet goed!
MenoniA
6 dec 2013 - 16:44
Quote
Is er iemand die met me wil mailen? Menonia@hotmail.nl
Meneer
13 nov 2013 - 14:28
Quote
Wanneer zou er weer een landelijke JBGG dag komen? Ik vond het de vorige keer erg mooi, vooral de inleidingen van ds. G.W.S. Mulder en ds. G.J. van Aalst.....
gerlinde
25 okt 2013 - 17:13
Quote
echt een leuke site!!!!
Evert (redacteur)
22 okt 2013 - 16:44
Quote
@vakantie: meestal plaatsen we zo'n 6 tot 8 artikelen per dag. Al het nieuws plaatsen heeft geen zin, daarvoor kun je beter naar rd.nl gaan. We proberen juist die dingen te plaatsen die jullie interessant vinden. Maar ja, je hebt niet altijd 'jongerennieuws', vandaar dat het soms wel eens kan tegenvallen. Maar we doen ons best
Vakantie (nu niet meer)
22 okt 2013 - 11:35
Quote
@evert: niet 20 tegelijk, maar het is leuk als je kijk en er staat iets nieuws!
Evert (redacteur)
21 okt 2013 - 10:31
Quote
@vakantie: geen probleem hoor, dat je PU gebruikt. Hier op de redactie gebruiken we het ook
Maareh... als we 20 artikelen plaatsen elke dag, ga jij ze dan allemaal lezen??
groet, Evert
Vakantie
18 okt 2013 - 00:16
Quote
@Sjaak: ja klopt ik heb vakantie!!
sjaak bonestaak
17 okt 2013 - 19:19
Quote
je ben dus te lui om het voluit te schrijven vakantie
Sjaak Bonestaak
17 okt 2013 - 18:34
Quote
Mit ein Zigarette ist es dubbel Prette.
Vakantie
17 okt 2013 - 17:04
Quote
@Sjaak: daarmee bedoel ik Punt Uit!
Adrianus Stoffels
16 okt 2013 - 23:22
Quote
Was ich noch zu sagen hätte, zuerst eine Zigarette..
Sjaak Bonestaak
16 okt 2013 - 21:33
Quote
Vakantie: wie is UP??
ik
16 okt 2013 - 17:25
Quote
Bofkont!

Ik moet nog een paar dagen knokken! Maandag begint het luie leventje voor mij pas... Nu nog ff van alles inhalen wegens ziekte :(.

Greetz,
Vakantie
15 okt 2013 - 23:06
Quote
Lekker vakantie... regent het :( Wat doen jullie heel de dag behalve de drie nieuwsberichtjes lezen die PU plaatst en boekverslagen maken??
enik
11 okt 2013 - 13:35
Quote
meisje schreef
Het is weer het ziek-word-seizoen... kben al heel de week verkouden :( Meer mensen die er last van hebben??


Hey,

Ik heb het maar met de mazelen gedaan, verkouden is zo saai . Gelukkig ben ik er niet heel ziek van geweest. Ik ben nu alleen nog moe en heb nog steeds last van m'n ogen. Als ik ga computeren zie ik wat wazig. En ik kan niet zo goed tegen licht.

De groetjes!!
judy
10 okt 2013 - 20:36
Quote
meisje schreef
Het is weer het ziek-word-seizoen... kben al heel de week verkouden :( Meer mensen die er last van hebben??


Ja, je bent niet de enige, ik steun je ben nl. ook verkouden. verder voel ik me gelukkig niet ziek.

323 reacties vorige  2 van 17  volgende
reageer