Puntuit.nl is sinds 17-11-2014 vernieuwd. Je bekijkt nu de oude site. Ga naar de nieuwe site.
 

Greetzz

>> 06-06-2012 | 09:42 | Puntuitredactie <<
323
Facebook Twitter

Bij Greetzz kun je een boodschap achterlaten voor mensen die je kent en die deze site ook bezoeken. Ff de groeten doen of oproepjes plaatsen. Het mag allemaal.

Let wel op een paar dingen:

- Plaats geen klachten over Puntuit bij Greetzz, maar stuur deze naar info@puntuit.nl.

- Kijk uit met het plaatsen van je persoonlijke info bij Greetzz. Het plaatsen van je e-mailadres kan zorgen voor vervelende spam. Geef je naam, adres en dergelijke niet zomaar door aan onbekenden.

- De redactie van Puntuit is niet verantwoordelijk voor ongewenste mail of ander contact dat ontstaat als gevolg van de door jou geplaatste informatie bij Greetzz.

 
reacties
323 reacties  1 van 17  volgende

Jéan
15 okt 2014 - 13:59
Quote
Deze is al jaren geleden verwijderd!

Marianne schreef
Hallo, heel lang geleden heb ik gebruik gemaakt van een Yord-mailaccount. Weet iemand of Yord-mail is verwijderd of dat je ergens anders nog kan inloggen?
Mvg
Marianne
24 sep 2014 - 10:11
Quote
Hallo, heel lang geleden heb ik gebruik gemaakt van een Yord-mailaccount. Weet iemand of Yord-mail is verwijderd of dat je ergens anders nog kan inloggen?
Mvg
Prinsjesdag
18 sep 2014 - 17:33
Quote
Was er nog iemand in den haag op Prinsjesdag?
Gerianne Wijnsma
28 aug 2014 - 14:09
Quote
Dag Puzzelaar,

Je/u weet dat een podium is voor iemand die muziek maakt.
Als ik jou/ u was zal ik de gezinsgids nog maar eens naar kijken want het staat er echt in.
Over het andere raadsel is: denk maar aan arme mensen die geholpen moeten worden om onderwijs te krijgen en het niet kunnen betalen omdat ze arm zijn.
Tamara
25 aug 2014 - 21:47
Quote
@ puzzelaar ... De meester stond de bezwaarde met raad en daad bij" Kan ik ook niet vinden, ik ben benieuwd of iemand ons een tip kan geven.

Ook kan ik In Ede vond hij een podium voor jonge talenten, niet vinden. Iemand tips?
Puzzelaar
25 aug 2014 - 18:33
Quote
Hallo, ik kan er eentje van de Zomerpuzzel Gezinsgids niet vinden "De meester stond de bezwaarde met raad en daad bij". Wie kan mij helpen? Alvast heel hartelijk dank!
anne
15 aug 2014 - 13:08
Quote
Hey hanneke,
Ja hoor! dat is de advertentie van de haarkliniek
Hanneke
12 aug 2014 - 23:52
Quote
Ha anne!
Ik kan er één niet vinden; koninklijk keurmerk, dat is de praktijk! Kan jij me een tip of het antwoord geven?
Alvast bedankt!
Gezinsgids
12 aug 2014 - 12:42
Quote
@Anne: http://www.gezinsgids.nl/contact/abonneeservice
anne
2 aug 2014 - 11:04
Quote
hoi,

weet iemand toevallig waar ik de antwoorden van de zomerpuzzel van de gezinsgids naar toe kan sturen? wat is het adres daarvan. Aangezien ik de puzzel heb gemaakt en nu ik terugkom vana vakantie nergens mijn gezinsgids kan terugvinden

thnxs alvast
Vakantie
25 jul 2014 - 13:57
Quote
Durven jullie nog op (vlieg)vakantie??
Jéan
30 jun 2014 - 19:29
Quote
Blijkbaar niet. Niet dat ik dit erg boeiend vond om te volgen. Beter kun je het forum gebruiken..
Maar als jij een leuk onderwerp weet, dan hoor ik het graag..

Adrianne schreef
Hallo allemaal,

Wordt er tegenwoordig niet meer geschreven
oeps vraagteken doet niet meer
Adrianne
30 jun 2014 - 16:48
Quote
Hallo allemaal,

Wordt er tegenwoordig niet meer geschreven
oeps vraagteken doet niet meer
Puntuitredactie
11 jun 2014 - 11:04
Quote
Geen vakantieplannen of ken je iemand anders die niet op vakantie gaat? Vergeet dan niet hier te kijken: http://www.puntuit.nl/interessant/menens/menens_niet_op_een_lijn_in_je_relatie_gaat_dat_goed_1_833851
Jéan
3 jun 2014 - 15:39
Quote
Sorry, over het hoofd gezien. Bij deze beantwoordt met een wedervraag

iemanddd schreef
Jean zie forum:belijdenis doen. ze wachten op reactie[/quote]
Jéan
2 jun 2014 - 13:42
Quote
Sorry, over het hoofd gezien. Bij deze beantwoord

iemanddd schreef
Jean zie forum:belijdenis doen. ze wachten op reactie
iemanddd
31 mei 2014 - 17:45
Quote
Jean zie forum:belijdenis doen. ze wachten op reactie
mariek
30 mei 2014 - 21:42
Quote
ikke schreef
adrianne schreef
je bent echt niet de einig
volgens mij is gewoon iedereen verkouden!


niet iedereen hoor want ik heb nergens last van


hmm ik toch wel snippie verkouden!
ikke
1 mrt 2014 - 09:26
Quote
adrianne schreef
je bent echt niet de einig
volgens mij is gewoon iedereen verkouden!


niet iedereen hoor want ik heb nergens last van
adrianne
28 feb 2014 - 13:54
Quote
je bent echt niet de einig
volgens mij is gewoon iedereen verkouden!

323 reacties  1 van 17  volgende
reageer